Project SEKAI COLORFUL STAGE! + Nekodancer 2022 informacje WAŻNE!!!

Hej, hej! 

Żeby nie było tak, że blog całkiem zamarł wraz z Neko to chciałabym otwrozyć nitkę dyskusyjną na temat gierki wymienionej w temacie!



Generalnie nie daje ona takiego vibe jak Nekodancer, ale za to możemy pograć i posłuchać utworów znanych zespołów Vocaloid. 

Szczerze powiedziawszy, jak zaczęłam grać po raz pierwszy to od razu wystartowałam na poziomie hard/expert. I nie jest to trudne jak się lubi gry muzyczne (wierzcie mi, Just Dance jest o wiele gorsze bo tam tańczysz i robisz wszystkie wygibasy irl także XD)

Nie będę przedstawiać screenów, nie teraz póki co tak myślę.

Więc wracając, nie ogarniam eventów i main story, dla mnie to zbyt wiele, jednak sama mechanika gry jest giga świetna! Co prawda mój telefon ma popękane szkło hartowane i niestety nie wykrywa niektórych ruchów czasem ehh xD

Ale żeby nie było tak dobrze to powiem o głównym bublu tej gry, mianowicie nie można zdobyć S rangi bez grania miliony lat w to i naprawdę mnie to baaardzo tiltuje, bo dosłownie potrafię mieć full combo, bardzo mało nice ocen, a nawet nie dostaję A, tylko C.


Wróćmy jednak do głównej tematyki tego bloga i tematu chciałabym poruszyć (a miałam na początku pisać tylko o Sekai, ale przypomniała mi się pewna sprawa)

Także uwaga widzowie: jest możliwość zagrania w Nekodancer w 2022(!) roku

Tylko jedna uwaga: NIE GRAJCIE ZE SWOICH KONT, ZAŁÓŻCIE DRUGIE. Dlaczego? Już tłumaczę. Po zainstalowaniu jakiejś starej wersji Google Chrome (zapewne to tylko jakiś backup) jak wchodzicie na Nekodancer odpala się nick gościa który to stworzył. I trochę sus dla mnie to wygląda. To znaczy - ja zachęcam do drugiego konta, ale można jak najbardziej grać na swoich pierworodnych. 

Generalnie wszystko wygląda okej i można jak najbardziej grać, wrócić by pograć samemu i powspominać, czy wraz ze starą paczką znajomych przypomnieć "dobre czasy".

Tutaj dowód na to, że odpaliłam to dzisiaj. I jak zawsze przetwarzanie piosenek na Nekodancer ssie. 



Stary nightcore przepuściło xD zaraz zrobię gameplay by zobaczyć, czy gierka nie łapie glitcha przykładowo, co też było częstym problemem. 


Jak widać działa, wszystko super. Ten % to tylko dlatego, że wysyłałam zdjęcie do mojego psiapsi z Brazylii z flexem, że Neko działa. 

Tu dołączył jakiś random, można też grać w więcej osób. Oczywiście tryhard musiał dowalić Kick Drumsami ....... bez komentarza. :I
Dobra, dobra. Koniec pokazu. Teraz najważniejsze. Skąd to wziąć?

LINK

Klikacie z link powyżej i pobieracie plik w formacie .zip. Spokojnie, to nie jest żaden watykańczyk, ani inny malware (mam płatnego antywirusa + urzędowy laptop, nie mogłabym sobie pozwolić na takie rzeczy, błagam). Najlepiej jak pobierzecie na pulpit. Jak już Wam się pobierze klikacie na folder prawym przyciskiem myszy i wybieracie opcję "wypakuj tutaj". Następnie otwieracie profil i wchodzicie do pliku z ikoną Google Chrome. I proszę bardzo. Macie poprzednią wersję Chrome z wbudowanym Flash Playerem, dzięki czemu możecie grać w Nekodancer na ile jest to możliwe.

Mam nadzieję, że Wam pomogłam, drogie koty. Do zobaczenia może kiedyś własnie tam!
Reh~


PS: Oczywiście nie mogło zabraknąć jakiegoś utworu XD





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gry typu Nekodancer

Koniec?