Gry typu Nekodancer

Dziś, jako iż mi się nudzi, i nie poszłam do szkoły (taki wagarowicz ze mnie :u) postanowiłam, że napiszę trochę o grach typu Neko, a bardziej o grach muzycznych.

1. Dance Dance Revolution

Starsza Siostra Neko, można powiedzieć, iż to była gra, przez którą gatunek gier muzycznych zyskał popularność. Chwała DDR za to, dlatego też, napiszę ciut więcej o tym, ale to w innym czasie.

2. Para Para Paradise

Gra wydana przez Konami (jak praktyczna większość gier muzycznych) polegająca na tym, aby tańczyć ehm.. ruchami rąk do rytmu. Troszkę moim zdaniem dziwna, ale podobna do Neko.

3. Stepmania

Gierka, która hm.. łączy kilka gier Konami (DDR również). Została zrobiona przez amatorów gier muzycznych.


Dodatkowo: Jak patrzyłam na polskie forum od Neko, to zastanawiały mnie dziwne posty, czemuż to ludzie porównują Neko do osu!, ja tam widzę w ogóle dwa inne style gry, które nawet w żaden sposób nie są do siebie podobne.


Reh.~










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Project SEKAI COLORFUL STAGE! + Nekodancer 2022 informacje WAŻNE!!!

Koniec?